Vanuit de lucht geschreven

2 juni 2016

Het laatste verslagje van onze reis. Ik vind het zo lekker om te kunnen internetten op dit soort lange vluchten. Het geeft me iets te doen en helpt me om de verveling (en lees: overmatig snoepen) tegen te gaan. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

We zitten nu ongeveer 3 kwartier in de lucht en hopelijk lukt het straks allemaal met aansluitende vluchten e.d. We shall see. Mijn lieftallige echtgenoot zegt steeds: maak je niet druk. En hij kan het weten.

De vakantie was helemaal top en alle mankementjes aan de camper zijn door de verhuurder meer dan goed gemaakt met een financiële bijdrage. Dat is altijd fijn. In tegenstelling tot de eerdere plannen zijn we gisteren de rest van de dag in het hotel gebleven. Lekker languit op bed, genieten van de enorme ruimte van de kamer en lekker gegeten en gedronken.

Er is wat turbulentie en ik ga er maar een eind aan breien. Voordat mijn bier over het toetsenbord vliegt. From space.....de mazzel!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl