Bijna aan het einde van......

31 mei 2016 - Vancouver, Canada

Tja, en dan zit het er bijna op. Morgenochtend de kempert inpakken en afleveren en nog een nachtje hotel in Vancouver meepikken. Donderdagmiddag vliegen we weer terug naar ons vertrouwde kikkerlandje. Ook wel weer fijn, hoor, maar toch....we hebben ons geen moment verveeld hier en kijken al weer uit naar het maken van plannen voor een volgende reis. Dat kan een weekje zon zijn later in het najaar of misschien wel weer zoiets als dit maar dan volgend jaar. Inspiratie hebben we al opgedaan. Het is ons erg bevallen om met een RV te reizen.

Gisteren hebben de Capilano Suspension Bridge bezocht en hebben we een rondje Stanley Park op de fiets gedaan. Het ontbreekt ons aan tijd om alles heel erg uitgebreid te bezoeken, maar we hebben gezien wat we wilden zien. De dag afgesloten met een lekkere hamburger (alweer....) en met een voldaan gevoel camperwaarts gegaan. Vandaag stond in het teken van Chinatown, Gastown en de bekende winkelstraatjes. Een paar schoenen gescoord, lekker ijs gegeten, drinkedrrankjes gedaan her en der en Thais uit een doosje gegeten. Heel relaxed gedaan en vooral veel gelopen.

Morgen brengen we het ding terug en gaan we 's middags nog even downtown. Het hotel ligt vlakbij de luchthaven en de omgeving is weinig inspirerend. Het was leuk, we hebben ons vermaakt en we kunnen het een ieder van harte aanbevelen. Het is een mooi land! De mensen zijn aardig, behulpzaam en echt. Het is schoon en veilig. Het is relaxed. Het is chill. Wij zeggen: doen!

En nu opmaken voor de reis terug. Terug naar huis en haard. Terug naar kinderen en kleinkind. Terug naar kat en vogel. Terug naar de realiteit:)

Capilano Suspension BridgeOnder de suspension bridgeEen reigertDoos in gleufCanada PlaceMuseum annex winkel van de Royal Canadian Mounted PoliceTotempalen in Stanley ParkLekker ding!Willem heeft al gesolliciteerdNeed I say more?Ons avondetenIndiana MolenaarIk zei toch al....Inspiratie opgedaan voor de volgende reisInspiratie voor de volgende reis

1. Eddie:
    1 juni 2016