De voorbereiding!

8 maart 2016

Welkom op ons reis(b)log! Het duurt nog even voordat we vertrekken, maar het is ook geen reis waarbij je je zwemkleding en korte broek in een koffer gooit en gaat. Dit vereist iets meer voorbereiding en daar zijn we dol op. Not! Gelukkig hebben we nog 2 maanden om ons in te lezen, kaarten te bekijken, de gids met R (recreational) V (vehicles) Campgrounds proberen te doorgronden en natuurlijk - en dat is het allerbelangrijkst - wat willen we zeker zien? Het valt niet mee. De route is in zeker opzicht klaar. Dat wil zeggen: we weten welke plaatsen we aan zullen doen en globaal wat we daar willen zien. Het zijn ruim 2100 kilometers, af te leggen in ongeveer 19 dagen waarbij de kleine (ahum!) ritjes van hot naar her en vice versa nog niet zijn meegenomen.

Onze trip begint in Toronto met een bezoek aan Niagara Falls en na 1,5 dag Toronto vliegen we door naar Vancouver. De andere dag halen we ons vervoermiddel op en begint het avontuur pas echt. En omdat het ook écht een avontuur is hebben we een reis(b)log aangemaakt waar we onze belevenissen en foto's kunnen delen met het thuisfront. Wil je geïnformeerd worden bij een nieuwe ervaring zet dan je naam op de mailinglist. Wil je dat niet; ook goed. De link verschijnt uiteraard ook op Facebook.

Tot aan vertrek zal er alleen iets geplaatst worden dat te maken heeft met de voorbereiding. En geloof me; als die achter de rug is ben je écht aan vakantie toe!

20160306_153322

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Els:
    8 maart 2016
    Leuk,om ook jullie reisverslagen te lezen!