Bepakt en bezakt!

12 mei 2016

koffers-oud-antiek-759x500Na maanden van plannen, lezen, regelen, nog meer lezen en nog veel meer plannen is het dan eindelijk 12 mei 2016 geworden. De dag waarop we naar Toronto vliegen en waar onze trip door Canada start. De vogel is bij zijn pleegouders, Boris heeft een kamer geboekt in het kattenhotel in Rotterdam en wij zitten nu met onze tong op de sloffen met biertje/wijntje uit te hijgen van een zeer enerverende dag.

Maar alles zit in koffers en tassen. Denk ik. Toch? Of niet? Het ene checklistje maakt plaats voor het volgende en zo langzamerhand heb ik het gevoel dat ik bepaalde opladers en snoertjes nu al 20 x in mijn handen heb gehad. Ik heb zo'n bewondering voor Willem voor de wijze waarop hij koffers kan inpakken. Ik pleur het liefst vanaf een afstand alles erin, maar hij denkt na en benut iedere ruimte die er nog is om iets kwijt te kunnen.

Het is klaar. We gaan een beetje slapen om morgenochtend vroeg af te reizen richting Schiphol. Starbucks, zet de frappuccino maar vast koud. Here we come!

1. Marry Verseveld:
    Veel succes en heel veel plezier. Ga genieten jullie 2. Dikke knuffel
  2. Astrid:
    12 mei 2016
    Heel veel plezier, geniet ervan!
  3. Arnold:
    12 mei 2016
    Geniet van het mooie uitzicht in de wolken :)
  4. Nel Verboon:
    12 mei 2016
    Heel veel plezier en de groetjes aan je mannetje.
    Leuk een reisblog, ga jullie zeker volgen.
    groetjes Nel Verboon
  5. Peter Tangelder:
    12 mei 2016
    Obtstressen in t vliegtuig en daarna maximaal genieten !!
  6. Els:
    12 mei 2016
    Geniet ervan! We gaan het allemaal meebeleven toch?
  7. Bas Schuitert:
    12 mei 2016
    Veel plezier. Ik ga je blog volgen!!
  8. Annemieke:
    12 mei 2016
    Hoi lieverds, een goede reis en veel verhalen, dan kunnen we hier lekker meegenieten.