De eerste dagen

15 mei 2016 - Hope, Canada

He he, we zijn eindelijk een soort van gesetteld. Na twee dagen van reizen en het bezoeken van Niagara Falls hebben we vandaag de camper opgehaald. Toronto is een leuke stad, maar we zijn er te kort geweest om een goed oordeel te kunnen vellen. De CN Tower bezocht, maar dat viel ons enorm tegen. Foto's maken lukt niet vanwege het vele ijzerwerk rondom deze soort van nagemaakte Euromast. Onze tweede dag bestond uit een bezoek aan Niagara Falls. Wat een spektakel is dat! Prachtig om dit natuurgeweld te mogen zien. Bij het wisselen van mijn objectieven is er helaas wel ergens een druppel water geland, waar ik het liever niet had en de laatste foto's die ik heb gemaakt hebben een vlekje. Dat moet ik nog even wegwerken. Op tijd en na een welverdiende lunch moesten we de auto terugbrengen en doorvliegen naar Vancouver. Na 4,5 uur vliegen en 1,5 uur wachten op onze transfer waren we eindelijk in ons hotel. Het valt ons op dat er enorm veel, en we bedoelen dan ook echt enorm, Chinezen hier wonen/werken/verblijven. Ik val dus niet op met mijn selfiestick.

Vanochtend vroeg op, ontbijtje gescoord en wachten op de transfer naar Fraserway RV. Na twee dagen zeulen met die rotkoffers konden we eindelijk ons huis op wielen in gaan richten. En het is groot! We hebben een maat groter toebedeeld gekregen dan de bedoeling was. Deze camper heeft zelfs een slide-out. Dat is handig, want met 1 druk op de knop schuift een gedeelte van de zijkant naar buiten, waardoor je meer ruimte binnen hebt. Je moet alleen niet vergeten om 'm weer in te trekken als je gaat rijden. Boodschappen gedaan, maar wijn en bier moet je in een liquor stort halen. In de supermarkt verkopen ze alleen alcoholvrij. Dus na de etenswaren weer op zoek naar drank. Eenmaal alles 'in huis' op weg gegaan naar Manning Provincial Park. Onderweg hebben we besloten om in Hope neer te strijken. We zijn moe. De koffers zijn uitgepakt. De bedjes opgemaakt. De lichtjes gaan uit en luikjes toe. Op naar een volgende dag!

Niagara FallsNiagara FallsBreakfast in CanadaDe camperOns eerste plekje in HopeKijk 'm zitten.....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eddie:
    You Free Birds! (:
  2. Els:
    15 mei 2016
    Camper is groot hoor! Willem geen probleem met rijden? Ga jij er ook in rijden, Petra!
    Veilige tocht en veel plezier alvast!
  3. Arnold:
    15 mei 2016
    Ziet er leuk uit! Wel gek dat ze geen alcohol verkopen in de supermarkt. Veel succes met de wegen pa. Het zal waarschijnlijk niet net zo goed als in Nederland verzorgt zijn. Veel plezier samen :)
  4. Cees en will:
    16 mei 2016
    het ziet er tot nu goed uit.Hoe is het weer bij jullie? Met PeeWee gaat het goed eten en poepen doet hij lekker en zijn vlieg uren heeft hij wel in gehaald. Groetjes en heel veel plezier.